Bogati i moćni uporno se trude udaljiti ‘smrtnike’ od sebe, a onda se čude gdje su

Datum objave: 24.04.2021.
Autor / izvor:
Ako je nekome nešto nedostupno, ne može mu ni biti zanimljivo.
Predsjednik Juventusa i dopredsjednik nesuđene Superlige Andrea Agnelli (45) branio je to natjecanje usporedbom s videoigrama poput Fortnitea i Call of Dutyja, što je potvrdilo da nije potpuno uključen u vrijeme i prostor.
Naime, već sama Superliga, odnosno njen pokušaj izveden na ovaj način, potvrđuje da akteri žive u nekom paralelnom svijetu. Istina, ako sve ono što se plasiralo jest upravo tako i ukoliko ne postoji nešto “iza kulisa”. Jer, inače ne bi pokušal što jesu, ne bi se čudili koliko su se čudili nakon reakcija i ne bi davali ovakve izjave kao Agnelli.
– Superliga simulira što mladi rade na digitalnim platformama u natjecanjima u Call of Dutyju i Fortniteu. Današnjim klincima koncentracija i pažnja traju jako kratko i teško je očekivati da sjede pred televizorom i gledaju utakmicu 90 minuta. Zato razmišljamo da uvedemo pretplatu na posljednjih 15 minuta utakmica jer je to otprilike vrijeme koje djeca mogu koncentrirano pratiti nogomet. Gledate li golf, interesantno vam je samo posljednjih šest rupa finalnog dana. Nećete radi toga gledati cijeli vikend.
Aktualna situacija oko nogometa stvorila se upravo iz razloga što se bogatiji i moćniji konstantno žele izdvojiti, sve s ciljem zadovoljenja potreba koje imaju. A one rastu iz dana u dan, zato se i pomiču granice. I svako malo slijedi “kuknjava” ako im ne ide kako žele.
Transferi za neprovjerene ili premlade igrače vrijedni stotinu ili 150 milijuna eura, tjedne plaće i do pola milijuna eura, luksuzni kompleksi, pripreme… Sve to “krpa” se enormnim cijenama ulaznica, TV prava, dresova, rekvizita itd., itd.
Ako je nekome nešto nedostupno, ne može mu ni biti zanimljivo. A velikani se trude da samo odabrani budu uz njih, za ostale ih nije briga. Jer da jest, situacija bi bila osjetno povoljnija. Alternativa jest okrenuti se videoigrama.
Natjecanja su besplatna, omiljeni igrači svakog dana nude sadržaj za fanove i financiraju se kroz sponzorstva i dobrovoljne donacije. Sadržaj ih okružuje konstantno, dostupan im je i razvija se. Dapače, kreatori sadržaja bore se da bi pridobili sve te gledatelje, fanove, znatiželjnike. Ne trude se otjerati ih staromodnim načinom razmišljanja.
Možda bi zbog svega Agnelliju i sličnima bilo bolje koncentrirano izdvojiti 15 minuta pa se informirati o tome što “današnji klinci” točno rade, vole i kako razmišljaju. Sigurno bi smislili nešto produktivnije od Superlige koja će “pokriti” njihov luksuzni način razmišljanja.
Na kraju, prisjetite se, tko je dovoljno star, legendarnih sportskih emisija kao Petica, mogućnosti gledanja najboljeg nogometa na javnoj televiziji… i usporedite to s današnjim vremenima kad treba pomno birati kojeg poslužitelja sadržaja “uzeti” da biste gledali određene nogometne utakmice, lige, sportaše. A već “sutra” s te iste platforme taj sadržaj može nestati. Emisija, bar ne nogometnih, jako je malo ili ih nema, a uz, ponovno, nisu dostupne svima.
Nogomet jest najpopularniji na svijetu, ali i taj “bazen” može se isušiti ako se ne održava. Zato, sve ovo je bilo upozorenje, apsolutno svima. I iz toga apsolutno svi nešto moraju naučiti.

https://www.vecernji.hr

Zašto postati član?

Ponosni smo što okupljamo navijače da navijaju “ZA” a ne kako je to čest slučaj “PROTIV” i od kada postoji naša udrugu Uvijek vjerni nije bilo nereda od strane naših članova, prije, za vrijeme niti poslije utakmice.

Pridružite nam se i postanite istinski 12. igrač naše reprezentacije.