Zlatko Dalić se obrušio na najboljeg igrača Dinama, kakva će biti reakcija na žestoke kritike?

Datum objave: 13.09.2020.
Autor / izvor:
Dosad je najbolje igrao kad su sumnjali u njegove mogućnosti i kad je osjetio da nije nedodirljiv

Puno se u petak u nogometnim krugovima komentirala izjava izbornika Dalića da Brunu Petkovića nije uveo protiv Francuske jer nije posve spreman, da nije na razini na kojoj to Dalić od njega očekuje. Da ne može doći u reprezentaciju s 20 posto kapaciteta i očekivati da će igrati, da mora biti u reprezentaciji maksimalno spreman i motiviran, pogotovo jer je počelo prvenstvo…

Iznenadila je mnoge takva “paljba” po Petkoviću, jer, ipak je ušao protiv Portugala i zabio gol. Isto tako ima još igrača koji nisu posve spremni, nije on jedini. Također, Petković od početka sezone, od povratka nakon ozljede, nije nijednom odigrao svih 90 minuta, iz čega se i prije reprezentativne stanke moglo iščitati da nije posve fizički spreman za ovakav ritam utakmica svaka tri dana. Upravo i zbog toga dozira ga i Zoran Mamić, iako će u Splitu ipak krenuti od prve minute.

Petković nije igrao dva tjedna, pa je onda malo laganije ulazio u puni ritam treninga. Događalo se i u Bjeličinom mandatu da se znao opustiti, pa ga je bivši trener ponekad znao malo prodrmati i slanjem na klupu. Razgovarao je s njim već ranije i Zoran Mamić, ima Petković svoje “mušice”, nije to tajna, možda još nije u punoj formi u kakvoj se očekivalo, možda se “sporije zagrijava”, međutim, s obzirom koliko je igrao, učinak nije loš.

Ušao je u Cluju i asistirao za gol, potom, doduše, izgubio loptu prije izjednačenja, u Puli je iznudio i zabio penal, u Portu donio kvalitetu u napad Hrvatske i bio strijelac. U maloj minutaži napravio je više nego većina suigrača… Svima je jasno da Petković može bolje i više, a možda ga baš Dalićeva kritika dodatno “napali”. Jer i dosad je Petković najbolje igrao kad je osjetio da sumnjaju u njegove mogućnosti, formu, spremu, kad je osjetio da nije nedodirljiv. Tada je uvijek ubacio u višu brzinu, pa, očekuju svi da to učini i sad. Ako ne na Poljudu, onda u Budimpešti!

Zašto postati član?

Ponosni smo što okupljamo navijače da navijaju “ZA” a ne kako je to čest slučaj “PROTIV” i od kada postoji naša udrugu Uvijek vjerni nije bilo nereda od strane naših članova, prije, za vrijeme niti poslije utakmice.

Pridružite nam se i postanite istinski 12. igrač naše reprezentacije.